ביטוח לק ג'ל, מניקור פדיקור ועוד

אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים הוא ענף הציפורניים, הכולל: מניקור, פדיקור, בנייה, לק ג'ל וכדומה. לכאורה, נראה שענף זה אינו טומן בחובו סיכונים, שהרי מדובר רק בציפורן ומה כבר יכול לקרות…

תנו לנו להפתיע אתכם, גם ענף הציפורניים עלול לכלול בתוכו סיכונים עד כדי תביעת הקוסמטיקאית בסכומים של מאות ואלפי שקלים.

על הדחיפות לביצוע ביטוח אחריות מקצועית בענף הציפורניים ולמה כדאי לשים לב בעת רכישת ביטוח לענף זה.

מכוני טיפוח הציפורניים ועסקים קטנים וביתיים המציעים מגוון טיפולים הולך וגדל – מטיפולים קוסמטיים ועד טיפולים רפואיים. הפופולריות של טיפולי טיפוח הציפורניים הובילה לפתיחתן של אלפי עסקים הפועלים במגוון טיפולי טיפוח ציפורניים, ממניקור פדיקור ועד לטיפולי לק ג’ל, הפועלים בבתי עסק או בבתים פרטיים.

כמו כל בעל מקצוע אשר בא במגע עם אנשים, גם עבודתן של הקוסמטיקאיות כרוכה בסיכונים העלולים להיגרם במהלך הטיפולים השונים. בנוסף, העיסוק במקצועות טיפוח הציפורניים מצריך שימוש בחומרים כימיים רגישים, אשר עלולים לגרום לפגיעות בעור, כוויות וצלקות.

ביטוח אחריות מקצועית למקצועות טיפוח הציפורניים וביטוח לק ג'ל במיוחד מאפשר לקוסמטיקאיות לבטח את העסק שלהן, את העובדים ואת עצמן מפני תביעות אפשריות.

ביטוח אחריות מקצועית מעניק לך הגנה מפני כל נזק שעלול להגרם לאחת מלקוחותייך, בין אם מדובר בפגיעה כתוצאה מרשלנות, בכוויה שנגרמה במהלך הטיפול עצמו בשל שימוש במכשיר לא תקין, בפגיעה שנגרמה כשהלקוחה החליקה על רצפה רטובה במהלך הביקור במכון ואפילו לנזק שנגרם בביתה של הלקוחה לאחר שהשתמשה בתכשירים שסופקו לה על ידך.

ביטוח מבנה – ביטוח האחריות המקצועית מעניק ביטוח למבנה בו פועל העסק, בין אם הוא פועל במבנה מסחרי או בבית, מפני נזקי שריפה, רעידת אדמה, פריצה ועוד.

ביטוח רכוש – ביטוח שמעניק כיסוי מקיף לכלל תכולתו של ממכון הקוסמטיקה, כולל הציוד המקצועי המשמש לביצוע הטיפולים.

ביטוח חבות עובדים – במידה ויש עובדים נוספים בעסק, ניתן להרחיב את פוליסת הביטוח כך שתכלול גם ביטוח חבות מקצועית כלפי העובדים בעסק, המעניק לך כעיסוי גם בשל נזק הנגרם על ידי כל אחד מהעובדים.

ביטוח צד ג’ – ביטוח שמכסה מקרים שבהם נגרם נזק רכוש או נזק גוף ללקוחות המכון הקוסמטי במהלך שהותם במכון, ושלא עקב הטיפולים הקוסמטיים שהמכון מעניק. לדוגמה, נזק שנגרם ללקוחה אשר החליקה ומעדה בעת שהותה במכון, וכתוצאה מכך שברה את רגלה, וכדומה.

ביטוח שמכסה מקרים שבהם נגרם נזק רכוש או נזק גוף ללקוחות המכון הקוסמטי במהלך שהותם במכון, ושלא עקב הטיפולים הקוסמטיים שהמכון מעניק. לדוגמה, נזק שנגרם ללקוחה אשר החליקה ומעדה בעת שהותה במכון, וכתוצאה מכך שברה את רגלה, וכדומה.

תוקפה של פוליסת ביטוח אחריות מקצועית הוא שנה אחת, בסיומה פוקעת הפוליסה. הקפידי לוודא במהלך רכישת פוליסת הביטוח כי היא מתחדשת באופן אוטומטי, על מנת להבטיח רצף ביטוחי ולהימנע ממצב בו תפעלי ללא ביטוח בתוקף.