ביטוח עסק לקוסמטיקאיות– ביטוח לציוד המקצועי

פתיחת עסק קוסמטיקה והפעלה שלו זה עניין לא פשוט מבחינה כלכלית וזה דורש השקעה של כספים רבים. כאשר אנחנו רוצות לפתוח עסק כקוסמטיקאיות עצמאיות מוטלת על הכתפיים שלנו הרבה אחריות. בין השאר אנחנו חייבות לדאוג לכך שיהיה לנו ציוד מקצועי איכותי מאוד – וזה יכול להיות יקר. אם אנחנו רוצות להיות בטוחות שגם במקרה של אסון כמו שריפה, הצפה או רעידת אדמה ההשקעה הכספית שלנו לא תרד לטמיון כאשר הציוד המקצועי שלנו ייהרס כדאי לנו לעשות ביטוח לציוד זה. ביטוח עסק לקוסמטיקאיות יכול לכסות אותנו גם במקרה שיגנבו מאתנו את הציוד שלנו.

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות – ביטוח לטיפולים

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות חייב להיות ביטוח גם לטיפולים שאנחנו עושות ולא רק ביטוח לציוד המקצועי. טיפולים קוסמטיים הם טיפולים פרא רפואיים והם בעלי אופי רגיש – יכול לקרות לא פעם ולא פעמיים שלקוחות לא יהיו מרוצים מהטיפול שלנו ויחליטו לתבוע מאתנו פיצוי כספי. בדיוק למקרים אלו אנחנו חייבות שיהיה לנו ביטוח אחריות אישית. הביטוח יאפשר לנו לממן את הוצאות המשפט כנד הלקוחות שיתבעו אותנו וגם לממן כספי פיצוי בשבילם במידה ובית המשפט ימצא שהתביעה שלהם מוצדקת.

למה כל בעל עסק חייב שיהיה לו ביטוח עסקי?

למעשה כל בעל עסק בכל תחום מתחום הקוסמטיקה ועד תחום המוסכים או הריפוי בעיסוק או הוראה מתקנת חייב שיהיה לו ביטוח עסק. תפקיד הביטוח הוא גם להבטיח את הציוד המקצועי שלנו שפעמים רבות הוא מאוד יקר וגם להבטיח את הבטיחות והיציבות הכלכלית שלנו אל מול תביעות. יש לשים לב, שברוב המקרים צריך לעשות לכל עסק מספר ביטוחים שונים. אם יש לנו עובדים אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מבטחים גם אותם. ביטוח עסק לקוסמטיקאיות יכול לאפשר לנו להיות רגועים שהעסק שלנו בטוח גם כאשר מקרים פחות צפויים (או רצויים) קורים.

בסופו של דבר ביטוח העסק שלנו יאפשר לנו להרגיש רגועים יותר ולישון טוב יותר בלילה. בשביל השקט הנפשי שלנו כדאי לנו לעשות הכול וכדאי לנו לבטח את העסק שלנו בכמה שיותר ביטוחים שרק אפשר. ביטוחים אלו יאפשרו לנו לנהל את העסק שלנו במשך שנים רבות מבלי שנצטרך לדאוג שאולי חס וחלילה נפשוט את הרגל שלנו או נהיה בחובות כבדים לבנק. כל בעל עסק חייב שיהיה לו סוכן ביטוח קבוע שיעניק לו שירות במקרים שונים של שגרה וחירום.