ביטוח עסק לקוסמטיקאיות ולאנשי מקצועות היופי

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות ולאנשי מקצועות היופי זה דבר חשוב מאוד. בין אם אנחנו קוסמטיקאיות, מעצבות שיער או מומחות ללק ג'ל לציפורניים, אנחנו חייבות שיהיה לנו ביטוח מקצועי שיגן עלינו במקרה שלקוחות לא מרוצים יתבעו אותנו. כל בעל מקצוע יכול להיתקל בלקוחות לא מרוצים שיכולים לאיים בתביעה או באמת לתבוע. זה לא באמת משנה אם התביעה של הלקוח מוצדקת או לא – כי בכל מקרה העלות של שכירת עורך דין ותשלום לו יכולה לעלות לנו כסף רב. ביטוח אחריות אישית יכול לממן לנו את ההוצאות המשפטיות שלנו במקרה שיתבעו אותנו.

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות ולמכוני פדיקור מניקור

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות זה דבר נחוץ מאוד למכוני יופי ולמכוני פדיקור מניקור. כאשר אנחנו מנהלים עסק שמטפל בלקוחות ובגוף שלהם יש לנו אחריות רבה. לעיתים, אנחנו יכולים לעשות טעויות בטיפול בגלל חוסר תשומת לב או ידע או בתום לב. במקרה בו הלקוח לא מרוצה או במקרה שגרמנו ללקוח נזק האחריות לפיצוי הכספי שלו היא עלינו. ביטוח אחריות אישית או ביטוח מקצועי יכול להגן עלינו במקרים אלו. אם אנחנו צריכים לשלם פיצוי כספי ללקוחות שלנו אנחנו חייבים שיהיה לנו ביטוח שיממן לנו את ההוצאה הזו.

למה חשוב שיהיה לעסק העצמאי שלנו ביטוח?

חשוב שלעסק שלנו יהיה ביטוח. ביטוח לעסק עצמאי זה חובה בכל תחום עיסוק ובמיוחד בתחום הקוסמטיקה. כאשר יש לנו ביטוח מקצועי אנחנו יכולים להיות רגועים יותר. אנחנו צריכים להבדיל בין ביטוח אחריות מקצועית שנועד להגן על איכות העבודה שלנו ושל העובדים שלנו ובין ביטוח מבנה ותכולת מבנה שנועדו להגן על הציוד המקצועי שלנו והמבנה בו העסק שלנו נמצא. הבחירה לעשות ביטוח עסק לקוסמטיקאיות בעזרת סוכן ביטוח מומחה תוכל להקל עלינו מאוד ולגרום לנו להיות רגועים ובטוחים שהעסק שלנו בטוח בכל מקרה שלא יהיה.

לא לבטח את העסק שלנו, במיוחד כאשר אנחנו עובדים עם לקוחות זה צעד מאוד לא חכם ומאוד לא אחראי כל בעל עסק שעובד מול לקוחות חייב שיהיה לו ביטוח. ככל שהביטוח שלנו יהיה איכותי ומקיף יותר כך יהיה לנו קל יותר לנהל את העסק שלנו מול אתגרים שונים ולא צפויים. חשוב מאוד לבדוק איזה סוג ביטוח או ביטוחים אנחנו  בוחרים לעשות לעסק שלנו ולא לזלזל בכך או להזניח זאת. חידוש הביטוח מדי ישנה קנה לנו שקט להרבה זמן.