ביטוח עסק לקוסמטיקאיות – למה זה כדאי?

אם יש משהו שלמדנו בזמן הקורונה זה שעצמאיים צריכים לדעת לדאוג לעצמם. עצמאיים רבים פותחים את העסק שלהם ולא חושבים לטווח הארוך ומה יכול לקרות במקרה שתהיה שריפה בעסק או במקרה בו אחד הלקוחות יתבע אותנו. הפתרון לכל הבעיות האלו ועוד אחרות הוא לעשות ביטוח לעסק שלנו. ביטוח עסק לקוסמטיקאיות למשל יכול לאפשר לכל קוסמטיקאית לדעת שגם במקרה שיהיה אסון שיהרוס את העסק שלה או מקרה בו מטופל לא מרוצה יתבע אותה – יהיה לה מאיפה לשלם על כך מבלי שהיא תצטרך לפשוט את הרגל.

ביטוח עסק לקוסמטיקאיות – איך עושים זאת?

אז איך אפשר לעשות ביטוח עסק לקוסמטיקאיות? אם את קוסמטיקאית ואת רוצה לבטח את העסק שלך את צריכה לפנות לביוטי ביט ביטוח שיעשו לך ביטוח לעסק וביטוח אחריות מקצועית. חשוב לשים לב שמדובר בשני ביטוחים שונים אם שתי פוליסות ביטוח שונות. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שפעילות העסק שלנו תוכל להמשיך גם במקרה של תביעה של לקוחות לא מרוצים או לקוחות שטוענים שגרמנו להם נזק הביטוח שאנחנו צריכים לעשות הוא ביטוח אחריות מקצועית. אם אנחנו רוצים לבטח את המוצרים בהם אנחנו משתמשים בעסק את הכלים המקצועיים שלנו ואת המקום הפיזי בו אנחנו עובדים – אנחנו צריכים ביטוח נפרד לכך.

למה חשוב לבטח את העסק שלנו?

חשוב מאוד לבטח את העסק שלנו כי כעצמאיים אנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו – אין לנו מעסיק שישלם לנו פיצויים או דמי אבטלה. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שגם במקרים של משבר כמו הצפה בגלל מי גשמים או תביעה של לקוח נוכל להמשיך ולהתפרנס בכבוד – אנחנו חייבים לבטח את העסק שלנו. אם אנחנו קוסמטיקאיות נעשה ביטוח עסק לקוסמטיקאיות ואם אנחנו פסיכולוגים למשל או קלינאיות תקשורת נעשה ביטוח אחריות מקצועית.

חשוב מאוד להיות מודעים לכל הנושא של ביטוח עסקים של עצמאיים. זה לא משהו שמדברים עליו כאשר אנחנו באים לפתוח עוסק מורשה במס הכנסה והרבה מאוד פעמים רוב העצמאיים נזכרים שהם היו צריכים ביטוח רק שזה כבר מאוחר מדי במקרה שלהם. אם אנחנו רוצים להיות בעלי מקצוע אחראיים ולנהוג באחריות גם כלפי המשפחה שלנו ועצמנו אנחנו חייבים עוד היום לפנות לסוכן ביטוח שיבטח אותנו מא' ועד ת' ויבטיח את הישרדות העסק שלנו גם במקרי קיצון של תביעות משפטיות או אסונות טבע שונים.