יש לכם עסק בתחום הקוסמטיקה? אלו הם הביטוחים שמתאימים לכם!


הגשמתם את החלום, והקמת עסק בתחום הקוסמטיקה? קודם כל אנו רוצים לברך אתכם על הצעד האמיץ. אומנם בכל שנה נפתחים עסקים רבים בתחום, אך אפשרויות הרווח הן רבות. לא מעט נשים וגברים מחפשים אחר אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הזה. אם תעשו את העבודה כמו שצריך, תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מרוויחים מהעסק לא מעט. אך אילו ביטוחים אתם צריכים לסגור עבור העסק שלכם? אם יש לכם עסק בתחום הקוסמטיקה, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק אילו ביטוחים הם חובה מבחינתכם. אם יש לכם עסקים בתחומים אחרים, תוכלו כמובן לחפש אחר ביטוחים שונים. כאשר המטרה היא בסופו של יום שהביטוח ישמור עליכם בכל מיני סיטואציות.  

ביטוח מבנה ורכוש

על עסק בתחום הקוסמטיקה אמור להיות מוקם בקליניקה ייעודית שנמצא בה רכוש יקר ערך. הביטוח הספציפי הזה נועד על מנת להגן עליכם במקרה של נזק למבנה או לרכוש. כך שאם חלילה המבנה יפגע או הרכוש יפגע, יהיה לכם אל מי לפנות. לעיתים מדובר על נזק שעלול להגיע למאות אלפי שקלים. לא תרצו למצוא את עצמכם מסתובבים עם גיבנת כל כך גדולה. גיבנת שככל הנראה תימנע מכם להמשיך להתקדם בתחום הספציפי הזה.

ביטוח אחריות מקצועית

נדגיש כי כל לקוח שמגיע אליכם לעסק חייב לקבל את הטיפול הטוב ביותר. אם אתם מספקים לו טיפולי קוסמטיקה, תעשו כל מה שנדרש על מנת שהוא יהיה מרוצה. אך מה קורה כאשר הלקוח לא יהיה מרוצה? הוא עלול לתבוע אתכם בגין אחריות מקצועית. כלומר הוא יטען כי אתם לא הייתם מקצועיים מספיק כאשר ביצעתם את העבודה. כיצד תוכלו למנוע מעצמכם נזק כספי עצום? על ידי ביטוח אחריות מקצועית. ביטוח שמכסה אתכם במקרה של תביעה בהקשר הזה.

ביטוח אובדן רווחים

תקופת הקורונה לימדה אותנו בצורה הכי ברורה כי העתיד אף פעם לא ברור. גם אם העסק פועל בצורה מעולה, אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד. מהסיבה הזאת בדיוק ישנו צורך לעשות ביטוח אובדן רווחים. הביטוח אמור לכסות את העסק שלכם במקרה שבו אינכם יכולים לעבוד. זה יכול להיות בגלל בעיה אישית או בגלל מצבים שונים המחייבים הפסקת פעילות. בתחום הקוסמטיקה הנזקים עלולים להיות גבוהים מאוד במקרה של היעדרות מהעבודה במשך יום אחד או מספר ימים.