אילו כיסויים הכרחיים בהקשר של ביטוח מספרות?

יצא לכם לדבר עם חברת ביטוח על מנת שתבטח את המספרה שלכם? בוודאי יצא לכם לשמוע על כל מיני סוגים שונים של כיסויים, ואין לכם מושג מה הם אומרים. כל מי שרוצה לסגור ביטוח מספרות חייב להכיר את כל האפשרויות השונות שעומדות לרשותו. כך תוכלו לבחור את הכיסוי שיספק לכם את מבוקשכם, ויאפשר לכם להיות רגועים. הרי אם לא תבחרו את הכיסויים המתאימים לכם, הביטוח יכול להיות חסר כל ערך בזמן אמת. כאשר תרצו להפעיל אותו תבינו כי הכיסויים הקיימים לא באמת מכסים אתכם.

כיסוי מבנה המספרה

המבנה של המספרה עלול להינזק מסיבות שונות, ואינכם יכולים לקחת סיכונים. לא מעט ספרים טוענים כי להם זה לא יכול לקרות, ואין להם מזל רע. אך בפועל אף אחד לא באמת יודע מה צופן העתיד ומה עלול לקרות. בעת רכישת ביטוח מספרות חובה לוודא כי ישנו כיסוי למבנה של המספרה. כך שאם חלילה המבנה ייהרס או יינזק, תוכלו להפעיל את הביטוח שזה עתה רכשתם.

כיסוי תכולת המספרה

כל ספר מחזיק בציוד מקצועי שמאפשר לו לספר את הלקוחות ברמה הכי גבוהה שיש. כל מי שהתעניין לאחרונה ברכישת ציוד למספרה ראה כי העלויות גבוהות מאוד. ישנם כל מיני פריטים שונים שהעלות שלהם היא כמה אלפי שקלים. הציפייה שלכם היא שהביטוח שאתם סוגרים למספרה יהיה כזה שיבטח את התכולה. כך שאם התכולה נהרס, מיד תוכלו להפעיל את הביטוח. הביטוח יחזיר לכם סכום מסוים על מנת שתוכלו לחזור לספר במהירות האפשרית.

כיסוי צד ג'

את האפשרות של כיסוי צד ג' יצא לכם לשמוע כאשר רציתם לסגור ביטוח לרכב. אך גם כאשר סוגרים ביטוח למספרות ישנה חובה לוודא כי ישנו כיסוי צד ג'. מה בדיוק אומר הכיסוי הספציפי הזה? הכיסוי יגן על בעל המספרה מפני תביעות של בניינים אחרים הנמצאים בסמוך למספרה או במקרה של תביעות של עוברי אורח. אף פעם לא תוכלו לדעת מאיפה עלולה להגיע אליכם התביעה.

כיסוי אחריות מקצועית

בתור ספרים שיש ברשותם מספרה, יש לכם חובה לדאוג שכל לקוח יצא מרוצה. אך הכיסוי הזה נועד על מנת להגן עליכם מפני תביעות של לקוחות. כאלה שקיבלו מכם שירות, ומסיבה מסוימת מחליטים לתבוע אתכם. אתם מבחינתכם תדעו כי יש לכם את האפשרות לספר את הלקוח בצורה חופשית בדיוק על פי הבקשה שלו.